Fick de här fina bilderna från svenskarna som var på besök förra veckan.
Pias.
Eller ”Pajas” som det ju låter som att han heter. Och visst kan han vara en sådan, när han är på det humöret. Men också så väldigt mycket mer.
Vi är stolta över att få vara en del av hans liv och väldigt glada över att se hur han växer och utvecklas trots de svårigheter och trauman han utsatts för.
Han har en speciell plats i många hjärtan.













