De senaste två dagarna har spenderats på Kabale Stadium där vi haft hållit registrering till vår fotbollsturnering.
Vi vet aldrig hur stort intresset kommer vara och blir alltid lika glada när vi ser ungdomarna strömma till. I år anmälde 60 lag sitt deltagande, åtta stycken fler än i fjol.
Roligt!
På måndag drar vi igång och därefter blir det fotboll från morgon till kväll under två veckor.






