Tidigare har Isaac inte brytt sig särskilt mycket om yngre barn, men efter att ha fått en liten kusin är han numera väldigt mån om och duktig med de små.
Här tillsammans med kompisen Weston och hans lillasyster.

Vi firade som sagt Finlands självständighetsdag i onsdags. Ulla pyntade huset i blått och vitt, spelade finsk musik och bjöd på både ärtsoppa och karelska piroger.
Mycket uppskattat!
![]() |
| Huset kläddes i vitt och blått |
![]() |
| Såhär glad var Brian att Finland fyllde år |
![]() |
|
| De här två är alltid också redo för fest |
![]() |
| Karelska piroger in the making, här är fyllningen bestående av en slags risgröt. |
![]() |
| Shakira, Ian, Marwin och Ulla |
![]() |
| Förutom piroger bjöds det som sagt också på ärtsoppa samt en massa annat gott (men kanske inte typiskt finländskt) |
![]() |
| Det var ett hungrigt gäng som högg in på maten |
![]() |
| Och den fick högt betyg av alla. Här är Bruno, Kevin och Robert. |
av Emma 1 kommentar

Vi tittar på gamla videoklipp, jag och äldsta grabbarna, och minns hur allt startade. Som hur vi de första månaderna sov på madrasser på golvet och inte hade en enda riktig möbel i huset.
Tänk vad mycket som hänt sen dess.
Det är Er förtjänst, alla ni som har stöttat och fortfarande stöttar oss.
Tack.

Märklig känsla att vara tillbaka…
…nästan som att vi aldrig åkt.
Vi packar upp och installerar oss i lägenheten. Blir snabbt påmind om dess egenheter och märker att de vardagliga rutinerna vi har här sitter i ryggmärgen.
Hur man manövrerar ytorna i vårt väldigt lilla men älskade kök exempelvis.
