Trädgårds- och odlingsintresset går lite upp och ner här. Det var ett tag sen någon ville plantera något men under lovet har Joram och January jobbat hårt och ändrat på det.
Dels har de grävt upp en bit av vår uppfart/parkering och så har de röjt den bit land vi får låna av grannen. Så nu har vi två grönsaksland.
I båda har de planterat blomkål så om någon månad hoppas vi kunna räkna med mycket av den varan på menyn.











