Ja, se vem som är tillbaka i stan! Vår före detta medarbetare, världens bästa Andrew, som ju flyttade till Australien för två år sedan är på besök i Kabale.
Grabbarna, särskilt de äldre, var väldigt glada att se honom. Han har ju spelat en väldigt stor roll i deras liv och de saknar honom förstås mycket.














