Det blev inte riktigt lika fullspäckat program som vanligt eftersom vi anlände till Kabale så tätt inpå. Kanske just det som gjorde att det blev ett av de bästa julfiranden vi haft här.
Lite spontanvolleyboll i trädgården, massa god mat, julklappsspel, musik och dans.
Väldigt lyckat och SÅ härligt att få vara tillsammans igen.





















Läsaren Bittan noterade de tillsynes obekväma arbetsställningar de ser ut att ha i Kabale. Att mycket arbete utförs på marknivå. Jag svarade att vi många gånger pratat om detta och erbjudit alternativ för att avlasta kroppen men att de inte upplever att det är obekvämt och föredrar att göra på sitt sätt.