Imorgon drar skolan igång för våra grundskoleelever, de äldre gymnasiekillarna får vänta ett tag till.
Alex (till de som börjar skolan imorgon): Won’t you feel bad going to school, knowing the rest are at home?
Killarna: NO! We want to go to school.
Det har varit ett härligt jullov men jag tror att de, liksom vi, är ganska mätta på det nu. Skönt att komma in i vanliga rutiner igen och att använda huvudet även till annat än att nicka fotbollar.
![]() |
| Uniformerna strukna och klara. Vi är redo för ett nytt läsår. Ett bra sådant hoppas och tror jag. Gör ert bästa killar så kommer det att gå hur bra som helst. Lycka till! |



Lämna ett svar