En av våra flickor, Sarah, har varit sjuk mycket på sistone. I veckan blev hon dålig igen och åkte till sjukhus där man tog en rad blodprover. Bland annat för HIV, fastän vi redan gjort det flera gånger.
Man ville ta det säkra före det osäkra efterson båda hennes föräldrar dött i AIDS och att bli sjuk ofta kan vara ett symtom på viruset.
Dock inte i Sarahs fall, hennes prover var (förutom en mindre infektion) precis som de skulle.
Alltid lika skönt att höra.
Nu hoppas vi att hon snart är kry igen och att det dröjer tills nästa besök hos doktorn.
![]() |
| Inget kul med sprutor men skönt att provresultaten var bra. |



Lämna ett svar