Anonym säger 1 januari, 2014 kl. 12:15 Ett riktigt GOTT nytt år till er alla! Hälsa grabbarna, Alex, Andrew och Carina o Jonny förstås! Kram Aina Svara
GOTT NYTTÅR hela gänget!
Ett riktigt GOTT nytt år till er alla! Hälsa grabbarna, Alex, Andrew och Carina o Jonny förstås! Kram Aina
Gott nytt år till er också! 🙂
GOTT NYTT ÅR TILL MINA HJÄLTAR 🙂
Eva B