Jag nämnde aldrig att även Ivan var med på ett hörn under ätartävlingen i helgen eftersom han kastade in (kastade upp rättare sagt) handduken ganska snabbt, vilket vi hade sagt till honom skulle ske men envis som han är skulle han tvungen vara med och fightas med de stora grabbarna.
Den här bildserien skrattar vi gott åt.
Ivan, älskade skitunge.
![]() |
| En självsäker Ivan innan startsignalen… |
![]() |
| …det här går ju fint… |
![]() |
| …och där tog det stopp. Sen lade han en pizza på gräsmattan. |





Lämna ett svar