Kära läsare,
tack snälla för det stöd ni ger oss. Era donationer (och varma ord) är vad som håller oss flytande. Utan Er klarar vi inte det här. Så är det. Jag hoppas innerligt att ni som redan ger oss bidrag varje månad vill fortsätta stötta oss och att fler vill hjälpa till.
Bidrag tas ödmjukast emot på:
Handelsbanken
IBAN: SE78 6000 0000 0007 2688 1732
BIC/Nationellt bankid: HANDSESS
Jag vill förtydliga att Kampalaresan inte betalades med pengar som skänkts till projektet, utan nästan uteslutande ur egen ficka. Förutom bidrag från Marica och min kära farmor som skänkte pengar specifikt till vår utflykt. Tack Marica och farmor!


Så fort jag får tillgång till en bankdosa så ska en ny överföring in! Det känns toppenbra att kunna följa er så man får en inblick i vad pengarna går till, och för min del så hade det inte gjort ett skvatt om mina pengar gick till någon resa när man ser hur lycklig pojkarna blir av det! 🙂
/Alexandra
Jag önskar så att jag hade råd att skänka! Nästa månad lovar jag att göra det.
Fick lite pengar över från förra månaden som jag skickar till er! 🙂
Detta är kanske en dum fråga, men jag som har swedbank kan jag också donera då? Är det samma sak på alla banker?
Detta är kanske en dum fråga, men jag som har swedbank kan jag också donera då? Är det samma sak på alla banker?